wihu

ingen större lust till att skriva men får väl ta o göra de ändå. runt 1-2 mötte jag sabrina och vi gick ner till stan, hittade inget speciellt där men vi gick runt lite, dött vare också ;o till en början iaf. efter ett tag kom nåra töntar som vi var med, heheehheehhe. ajja, satt inne på donken ett tag men sen gick vi och hämtade våra biljetter till bion som vi skulle se senare på kvällen, efter det hände inte alltför mycke o vi alla drog hem och åt oså för att sedan ses senare och gå och kolla på bion. det var den där michael jackson filmen, this is it. den rekomenderar jag INTE! för er som inte e ngt michael jackson fan då, vilket inte jag är..så fett onödigt o gå på den filmen då men aja vem bryr sig. när den va slut typ halv 9 drog vi till mejeriet en sväng, men stannade inte där alltför länge. så vi drog hem, men nästan lika fort så drog jag ut ännu en gång med sabrina och vi drog till willys, köpte lite saker hah. sen satt vi bara ute o snackade o sen drog vi hem, nu sitter jag här o gör ingenting ;d
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback