toppen dag, toppen liv, toppen människor

min dag har sett du som följande, vi drog ner till stan och käkade.
för att mamma fyllde år, grattis. hur som helst efter det åkte vi omkring lite. Sen åkte vi ner till stan igen och dom släppte av mig vid donken där ja satt me ella&tess en stund, trevligt trevligt. runt 5 drog ja upp till mejeriet med amanda, fast där vare int alls mycke folk så vi gick ner till stan en stund till sen satte oss på donken och åt lite. Dit kom även becca,josse&emma. satt och snackade med dom ett tag, sen kom även marie&erica också. så det blev ett litet tjejhäng där då.Efter de drog amanda,ja,marie upp till mejeriet och dom andra drog hem (tror ja) iaf där träffade vi tisan och massa annat härligt folk. Vi bestämde oss för att vi skulle kolla på en film. Men hur tror ni de gick? hmm.. inte så lyckat :) men kul hade vi. Runt kvar över 9 kom min låtsas pappa och hämtade mig.
nu sitter jag här och gör absolut ingenting. Jo lyssnar på musik hihi , fast ska nog kolla film snart.
har ju dock ingenaning om va lovisa har gjort idag, jo vatt me sabrina, för ja träffade ju henne en liten snabbis på donken också. så får väl se om hon skriver nått lr så. men hare så bra så länge, så hörs vi. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback