mina tjejor

en helg precis i min smak.
jag har tänk, egentligen va skulle man göra utan sina bästa vänner? utan dom är man liksom ingenting. för det är med dom man mår som bäst & det är alltid dom som får än att må så. Man har dom alltid nära sig, alltid någon att prata med, man behöver inte va rädd för att prata ut med dom. man kan helt enkelt va sig själv. & det tycker jag är riktigt bra. Här kommer en ett litet video inlägg på lovisa,mig&johanna från helgen.
man ser ju dock inte så mycke, utan hör mest nåra som snackar & skriker osv '
men det går också, stor tumme upp för oss
L L L L L L - Love ♥



OBS. Ja, vi hade druckit när vi spelade in videon. Därför så beter vi oss inte riktigt normalt, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback