Lite bilder från igårkväll!

Var hemma hos Sandra med Johanna en stor del av kvällen igår, dampade som vanligt och hade kul! Runt 12 drog vi ut, gick hem till mig och hämtade min cykel och sen cyklade vi äääääääääändaaa till jenny, fett långt. När vi var vid kvantum satt vi oss ner och drack lite, sen cyklade vi vidare. När vi kommit fram till Jenny var vi med engan, wille & nån mer som jag inte kommer ihåg vad han hette haha. Gjorde inte speciellt mycket, drog hem igen vid typ 4 och kom hem halv 6, woho. Kan inte säga att jag mår helt prima idag, legat i sängen en stor del och mått illa och med ett dunkade huvud, det är inget jag gillar, men börjar bli bättre nu. Aja, hörs säkert senare! puss / LOVISA

Lovisa & Johanna!
Johanna

PULLAN!


Kommentarer
Postat av: nathalie och emma

tack så mycket :D

2009-10-18 @ 20:10:02
URL: http://beautyisourduty.blogg.se/
Postat av: HartzellJohanna

älskar er så jävla mkt ! utan er inget liv älsklingar ;*

MINA PULLOR! §

2009-10-20 @ 22:07:23
Postat av: HartzellJohanna

älskar er så jävla mkt ! utan er inget liv älsklingar ;*

MINA PULLOR! §

2009-10-20 @ 22:08:46
Postat av: ellaa

ååh de är ju bandet vi köpte sandra ? :D

puss

2009-10-25 @ 19:03:08
URL: http://tuttiiifrutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback