Helluuu

hej kära läsare :*
idag slutade vi kl 3, så kom hem för ett tag sen och tog mig precis lite att äta. Ska snart träffa Sandra igen oså ska vi ner till stan en stund, ska nog även träffa marie en liten stund tror jag :) Ikväll halv 7 ska vi på sån där informations grej nere i saluhallen, angående HR, alltså hotell & restaurang. Igår var jag även och kollade lite på handelsprogrammet, verkade va en bra linje. Men har inte riktigt bestämt mig än vad jag vill gå för ngt :) Menmen nu har jag inte mycke mer att tillägga, hörs senare pusspuss


Lovisa & Sandra ;*


amee fack ju


huuh


inte så himla beredd vaa


eelin :*







Kommentarer
Postat av: caroline

hej hej! Vill du ha fler besökare till din blogg? Jag fick samma fråga för ett tag sedan blev medlem och redan första dagen hade jag över 40 st nya läsare.Det som är så bra är att det är heelt gratis! Intresserad? Klicka bara på länken:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=cin3

2009-10-22 @ 21:18:41
URL: http://ciinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback