fint yaao

min dag började med att ja vaknade hyfsat tidigt, dvs runt 11. Gick upp och åt frukost & fixade mig också.
runt halv 3 nångång kom lovisa & vi åkte ner till stan där vi mötte marie&erica. Vi gick omkring lite på stan, hittade inget speciellt, men det blev där imot mycke snack. sen drog vi oss en snabbis upp till mejeriet, men vi drog typ med en gång. Vi drog hem och åt, senare drog vi oss tillbaka till stan där vi mötte erica,marie & tisan igen. Stog och snackt med dom en stund, sen bestämde vi oss för att dra upp till mejeriet igen. Där träffa man fintfint folk, som tex mina saknade flickor ella&amanda, hur kul som helst att få se dom :) runt kvart över 6 drog ja&lovisa oss till träningsvärket och tränade i ungefär 1 timma (och de behövdes) nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen.
vid 9 mååååste ja kolla på tv8 för kissie,paow & desirée ska va me, får man inte missa.
men hur som helst, vi hörs pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback