Ska aldrig mer hända!

Riktigt usel uppdatering av både mig och Sandra, tyvärr! Eller får väl mest skylla på mig själv eftersom Sandra inte haft något internet och inte har det än :( Dock har jag inte kunnat skriva något i helgen men har haft hela den här dagen på mig men har inte bara orkat, inte haft så mycket tid heller faktiskt. Så ja, vad kan man skriva nu då? Ni kanske vill veta vad jag gjort idag? Inte alltför mycket faktiskt, varit i skolan och efter det har jag varit nere på stan ett tag. Sen drog jag och tränade, alltid lika skönt :) Tror jag ska träna imorrn med, om det inte blir andra planer ;) Jaja, inte mycket mer att säga
ha det fint så kanske jag skriver nåt mer inlägg senare innan jag ska sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback