Kalmar imorgon!

Tja snyggingar :)
Haft en bra dag? Min har varit rätt seg faktiskt, var hemma från skolan idag med. Jaja, imorrn ska jag till Kalmar och vara där hela dagen, slipper skolan ännu en dag, jävligt skönt om jag får säga det själv :) Men vad ska jag göra i Kalmar då? Ja det kan man ju undra, inget ni kommer få redå på ändå ;) Sorry. Kommer hem runt 6-7 tror jag. Efter jag har gjort den där "speciella" saken i Kalmar så går jag nog runt på stan en sväng och kanske hittar något fint, vi får väl se. Lägger nog upp bilder på det isåfall :) Sen en sak till, på fredag är vi lediga, weeii! Love it. Men nu har jag inte mycket mer att tillägga, kanske bloggar om en stund igen om jag kommer på något vettigt att skriva om hehe. Puss så länge / Lovisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback