huhu

Dina känslor, tankar och humör:

Hur är ditt humör nu: typ trött & glad
Vad tänker du på just nu: inget speciellt faktiskt
Saknar du någon just nu: yes
Gillar du någon: ja :)

Älskar du någon: jadå
Hatar du någon: jo de med
Hur är du om du är hungrig: olika, mest sur o gnällig tror ja haha
Hur är du om du är trött: olika där med, ibland kan jag ha damp och ibland kan jag vara sur
Om du sovit i tre timmar: samma som ovan


Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: ingen aning faktiskt ;p
Du skulle egentligen velat bo: stockholm, flyttar dit efter gymnasiet :)
Din högsta önskan är: vet man aldrig
Du skulle vilja ha: mer pengar atm


Har du någonsin:

Varit medvetslös: nae
Hånglat med nån riktigt ful: haha aa
Hånglat med 2 eller mer på samma kväll: jaaao
Gjort något riktigt dumt? ah de har jag
Gjort något du verkligen ångrar?mjo
Varit nykter på nyårsafton? japp
Blivit polisanmäld? jao
Fått din mamma att gråta? tror så
Slagit ner någon? på skojj ja :)
Skämts över dina föräldrar? att jag har
Skämts över dig själv? aa de med :)
Sagt jag älskar dig och menat det? men jaaaaaaaaa klart
Tar du droger? nej
Dricker du? händer =)
Vilka kläder sover du i? trosor
Vad hatar du verkligen? folk som går runt och tror sig och som är så himla falska, osvvvvvvvvv
Varit kär? jaa
Är du ensam nu? aa
Vill du gifta dig? kanske, vet inte. tror inte så mkt på "äktenskap" ;p
Vill du ha barn? hm, kanske där med men tror jag vill det haha


Senaste personen som:

Sov i din säng? lovisa
Såg dig gråta? vet inte
Delade en cigg med? sandra tror jag
gick på bio med? sabrina amar sandi
Skällde på dig? minns inte ;o mamma eller pappa tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback