Hellu

Jävlar vad många som är sjuka :o Nästan hälften av alla på msn heter ngt liknande med sjuk oså. Kanske svininfluensan pågår här i västervik nu? Näe de tror ja väl inte, eller jag är rätt säker på att jag inte har det iallafall, så sjuk känner jag mig inte. Bara en sak jag blir lite orolig för nu, på tordag ska vi ta sprutan angående svininfluensan och då är inte jag här, är i Kalmar hela dagen.. Och jag antar att jag inte är den enda som hört om alla som dött pga influensan? Så man vill ju verkligen ta sprutan. Dock har jag även hört att det kan va farligare att ta den, att flera har dött pga det med, men det kan ju inte riktigt stämma? Isåfall skulle väl inte en jävel kunna bestämma sig. Lixom bestämma, ska jag dö eller ska jag dö? Nej helst inget av det, så jag tror inte man dör riktigt om man tar sprutan, kanske bara blir lite dålig oså, typ feber o sånt har jag hört att folk fått. Men det är ju inte hela världen. Jaja nu ska jag kolla igenom lite bloggar hade jag tänkt, sen ska jag sova! Tror jag iallafall, pusspuss / Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback