gomorron

tja på er, sovit gott?
det har inte jag, kunde inte somna igår alls. konstigt eftersom jag var så sjukt trött, fast hade ju iofs sovit hela dagen så aa. I lördags festade vi, hände typ allt möjligt under kvällen/natten. och jag var lite överallt med allt möjligt folk också. och tyvärr så gjorde jag som jag inte skulle gjort, drack för mycke så jag spydde tillslut och det förstör hela dagen efter sen. dvs sprängande huvudvärk, illamående till tusen osv. så aa, jag sov bort hela söndagen kan man nog säga. men skönt vare iaf haha. idag mår jag väl sådär, är huuur seg som helst asså, orkar knappt nånting. får väl försöka tvinga mig iväg till skolan fastän ja inte alls orkar, känner på mig att de här kmr bli en skitdag, fråga mig inte varför. menmen nu ska ja föna håret eftersom ja nyss duschat o sen fortsätta fixa mig, hörs nog senare.
pusspuss / lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback