dålig dag

tja, sandra här.
idag hare inte alls hänt så mycke, dagen i skolan har varit hur jobbig som helst.
varit deppig,trött, & huvudvärk vilket jag hade sen jag vaknade & har de fortfarande, *suck*
menmen, ingenting man kan göra åt? vissa dagar är sämre än andra.
Och en sak till, jag vill snarare jag måste verkligen till dreamhack,
jätte många ska dit, iaf massa ifrån nässjö som ja saknar som fan som ja inte träffat på jätte länge :(
därför är de ett måste att ja ska dit! & imorrn ska jag ha utvecklingsamtal, undra hur de kmr gå? bra hoppas ja..
hur som helst, ska sitta här ett litet tag till, sen ska ja lägga mig i sängen. Innan mitt huvud går i 1000 bitar.
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback