dålig uppdatering

själv vet ja faktiskt inte varför ja inte har skrivit nånting i bloggen.
för ja har inte gjort ett piss på hela helgen faktiskt,bara slappat,kollat film osånt. Det har varit ränt skönt.
Som idag vaknade ja nångång runt 10, men gick inte upp från sängen försen kl 3. Heeeelt segt. Men orkar inte göra nånting blir så trött på vädret, snö är inte redigt min grej. Ha en jävla massa kläder på mig. Plus att det är svinkallt. Så man kan ju knappt va ute längre, så därför längtar ja ihjäl mig efter sommaren! För då har ja bestämmt att ja ska göra en massa kul, fast om de blir av vet ja inte. Men man kan alltid hoppas. *hehe* Imorrn äre sista dagen i skolan sen äre jullov, det ska bli rätt nice. Har inte redigt bestämmt va ja ska göra, ska iaf träffa släkten ja inte träffat på länge, de ska också bli kul eller aa. Menmen, nu ska ja sluta snacka om mig själv.
Ska nog lägga mig i sängen och kolla på film nu, hoppas ni har har/haft en bra söndag. HEJS sandra

Kommentarer
Postat av: ;e l i s a b e t h* <3

hej på er =)

oj jag har visst missat att ni har fått ny design!

super sööt header asså!

allt bra med er då? ;P

2009-12-28 @ 01:40:43
URL: http://elliizzofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback