Både bra och dålig helg!

Orkar inte skriva om hela helgen, men kan väl berätta lite om gårdagen, alltså löragen, för det var väl den som var mest händelserik :) Runt 1-2 drog jag ner till stan med Sandra och vi mötte Erica, skulle egentligen köpt lite saker men de blev inte så haha. Drog rätt tidigt ifrån stan, det stängde ju ändå vid 3 så. Åkte hem och åt och sen mötte jag Erica igen och vi fixade lite saker! Sen fick vi gå enda till skogshaga för att hämta en sak där, fyfan så långt och kallt det var! Efter det gick vi hem till Erica och började dricka lite, sen drog vi ut och mötte några. Men vi var inte ute så länge utan gick upp till henne igen, sen efter en stund var jag tvungen att dra för skulle träffa nåra så var ute några timmar. Efter det hade vi bestämt att jag skulle komma upp till Erica igen och så skulle vi dra på fest, men när jag kom in på hennes rum där hon skulle vänta så var hon ju inte där haha ;o så jag som var både full och trött som fan somnade i hennes säng hahaha. Aja vaknade och mådde as illa, trodde Erica skulle komma tillbaka och iaf sova hemma men det gjorde hon inte :( Så det blev lite pinsamt att jag låg och sov i hennes säng i hennes rum när hon inte ens var hemma, men aja. Drog mig hemmåt runt 12 på "morgonen" nån gång. Hoppas ni haft en bra helg, puss / Lovisa


Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-15 @ 22:32:17
URL: http://bloppiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback