hej sötnosar

Fick våra omdömen idag i skolan, shit mina betyg suger verkligen & jag har blivit för skoltrött & allting annat
inte alls bra, & det är med dom hära betygen som jag ska söka in på gymnasiet, bra sandra. svar: nej. Men ska snacka med lärarna & se om jag har någon chans att jobba upp dom och kunna få godkänt i nåra ämnen som ja måste ha? vilket säkert inte kommer gå, men alltid värt ett försök. Så de kommer bli en heldel plugg för min del om det nu skulle gå.
Men hur som helst, vi skulle ha svarat på alla våra frågor idag, som vi har haft på våran frågestund. Men det blev inte av. Så vi ska nog antingen göra det imorrn eller på torsdag, lovar iaf att svaren kommer så snabbt som möjligt.

Både i måndags och idag(tisdag) har de varit chill dagar i skolan, vi har jobbat med företag i två dagar. Vilket betyder inga lektioner överhuvudtaget. Sen imorrn åker jag till kalmar över dagen, så ännu en till skoldag borta. Sen är det bara torsdag & fredag kvar, sen är det helg. Det är inte heller helt fel för sånt gillar vi :)

Nu sitter jag här och gör absolut ingenting, är lite små trött så ska nog lägga mig i sängen & kolla på film. Vilket ja brukar säga väldigt ofta men det händer inte försen 1-2 timmar efter, (a) haha. Juste vi har fått skolkatalogen också, fyfan säger jag bara, ser ut som jaa de går bara inte att förklara. Aldrig att ja blir nöjd med nått kort som vi tar i skolan. Plus att vi delar katalogen med Ellen key så det är ju ännu pinsamare att en till skola ska se hur man ser ut. jätte "kul" fuck you. Menmen har ingenting mer intressant att skriva, mer än att ni ska smsa en massa imorrn, okej?


Kommentarer
Postat av: http://mmajda.blogg.se

SV: Ohja! :)

2009-11-17 @ 22:01:35
URL: http://mmajda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback