Lite info sådär

Inatt vaknade jag upp kl 2, låg och skakade som en idiot och frös även som fan. Förstod då att jag höll på att bli sjuk, låg vaken i lite mer än 2 timmar. Hur sjukt segt som helst, och när man väl ligger vaken sådär också känner man inte alltid för att behöva ligga helt still åt samma håll hela tiden, för ibland kan det hjälpa för mig att lägga mig åt det andra hållet. Men tyvärr så gick ju inte det inatt, eftersom att jag tog ju sprutan i den andra armen och hade så sjuukt ont där så kunde inte ligga på den, och jag gillar inte att ligga helt rak och glo upp i taket, så nae jag fick stå ut trots allt tills jag lyckades somna igen fast bara i kanske 1 timma. Gick upp sen och tog febern och det visade sig att jag hade 39.1 graders feber, tänk att man ska behöva få så mycket av en liten jävla spruta. Så onödig spruta egentligen. Man blir ju sjuk hur eller hur? Så denna dagen har jag i stort sätt bara sovit och tagit det lugnt. Baj
/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback